Waarom worden mijn betalingsgegevens niet geaccepteerd?

Mocht u een foutmelding ontvangen, dan zijn hier een paar dingen die u kunt controleren:

  • Wij ondersteunen alleen de volgende creditcards: Visa, MasterCard en American Express.

  • Zorg ervoor dat u uw gegevens correct invoert en laat geen spaties tussen de nummers

  • Controleer goed of u de 3-cijferige CVV-code, te vinden op de achterzijde van uw creditcard, correct heeft ingevoerd.

  • Is er genoeg krediet beschikbaar voor het door u gekozen abonnement?

  • Is uw creditcard nog geldig?

  • Heeft uw bank de betaling geautoriseerd? Neem contact op met uw bank of creditcardmaatschappij om te controleren of de transactie is geblokkeerd.

Mocht ook na controle van bovenstaande punten de betaling niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice.

Geef om veiligheidsredenen nooit uw creditcarddetails, wij kunnen de betaling niet voor u uitvoeren.