Hoe kan ik een klacht indienen?

U kunt bij EliteDating op de volgende manieren een klacht indienen:

  • via het contactformulier op onze helppagina's
  • per brief naar het onderstaande adres:

    Klantenservice EliteDating
    Spark Networks Services GmbH
    Kohlfurter Strasse 41/43
    10999 Berlijn
    Duitsland

Beste klant,

om ervoor te zorgen dat u snel antwoord krijgt, raden wij u ten zeerste aan om contact met ons op te nemen via het contactformulier. Als u per post contact met ons opneemt, houd er dan rekening mee dat ons antwoord vertraging kan oplopen.

 

Ons streven is om binnen 3 dagen een reactie te geven op uw bericht aan ons. Wij verzekeren u een inhoudelijke reactie binnen een maximale periode van 14 dagen. 

Uw klacht kan zowel over onze dienst (website) gaan als over onze service (klantenservice).

Wanneer u ons een e-mail stuurt via ons contactformulier, krijgt u hiervan een ontvangstbevestiging.

U kunt klachten over onze dienst of service ook indienen via het Europese ODR Platform.