U kunt bij EliteDating op de volgende manieren een klacht indienen:
- via het contactformulier op onze helppagina's
- per brief naar het onderstaande adres:
Klantenservice EliteDating
Spark Networks Services GmbH
Kohlfurter Strasse 41/43
10999 Berlijn
Duitsland
Beste klant,
om ervoor te zorgen dat u snel antwoord krijgt, raden wij u ten zeerste aan om contact met ons op te nemen via het contactformulier. Als u per post contact met ons opneemt, houd er dan rekening mee dat ons antwoord vertraging kan oplopen.
Ons streven is om binnen 3 dagen een reactie te geven op uw bericht aan ons. Wij verzekeren u een inhoudelijke reactie binnen een maximale periode van 14 dagen.
Uw klacht kan zowel over onze dienst (website) gaan als over onze service (klantenservice).
Wanneer u ons een e-mail stuurt via ons contactformulier, krijgt u hiervan een ontvangstbevestiging.
U kunt klachten over onze dienst of service ook indienen via het Europese ODR Platform.